8.12.09

No existen bufandas para el frio que te hiela el alma

6 puntadas:

matrioska_verde dijo...

no hay bufandas, es verdad, pero hay hechizos poderosos... te digo uno:

"enamórate"

biquiños,

fonsilleda dijo...

Para ese frío existen sin embargo, aloumiños amigos, palabras cercanas, buenos deseos...
Haz caso a Aldabra.
Bicos.

Chousa da Alcandra dijo...

No medio dos consellos das dúas águias anteriores, súmase o deste moucho: abre os teus oidos para os susurros calurosos que desfarán o xeo e permitirán pálpitos de ledicia unha vez máis...

Biquiños dende a Chousa

A Conxurada dijo...

Verdade grande.

matrioska_verde dijo...

aínda non fai moito tempo que vin a película "Los aires difíciles" porque cando a votaron no cine pasóuseme e téñote que decir que tamén me gustó dabondo.

son unha grande admiradora de Almudena, lín casi todos os seus libros. Los aires difíciles, gustoume moito, recordo que o lín dun tirón, pero si tivera que recomendar un libro dela que me marcou, sin dúbida nomearía "Castillos de cartón". Además o teño firmado pola propia Almudena Grandes, que veu dar unha conferencia a Ferrol e fixo firma de libros nunha librería. Todo un honor.

E unha noveliña moi curta pero moi profunda. Este verán recomendeilla á miña filla co lera (non é moi lectora) e encantoulle, tanto que llo pasou a outra amiga para que o lera tamén e tamén dixo o mesmo. Non fun ver a película, foi a miña filla pero non lle gustou, de feito quedou durmida no cine. Eu polo momento non penso vela.

biquiños,

A Conxurada dijo...

Verdade grande.